ka | en
ავტორიზაცია

ქოლცენტრი
ავტორი: დავით ანთაძეთანაავტორები: დავით ჩხეიძე, დავით ანთაძე, დემეტრე ხუხუნაიშვილი
საკვანძო სიტყვები: ზარების მონიტორინგი, ქოლცენტრის მენეჯმენტი, ზარების სტატისტიკა, ხარისხის კონტროლი
ანოტაცია:
სატელეფონო ზარი დღესდღეისობით ყველაზე პოპულარული კომუნიკაციის მეთოდია ასე რომ ნებისმიერ კომპანიაში ქოლცენტრი დიდ როლს ასრულებს კლიენტებთან ურთიერთობაში. ჩვენი ‘ქოლცენტრის’ აპლიკაციის მიზანია გაუმარტივოს კომპანიას კლიენტებთან ურთიერთობა. ჩვენ ამას ვახერხებთ შემოსული ზარების მენეჯმენტით. ვაძლევთ ოპერატორებს სხვადასხვა ფუნქციონალს და შესაძლებლობებს რაც მათ სამუშაოს ხარისხსს აამაღლებს. ასევე კომპანიას ვაძლევთ საშუალებას დაინახოს თუ რა პრობლემების წინაშე დგას და რა კუთხით აქვს განვითარების ყველაზე მეტი პოტენციალი.